شنبه 24 آذر 1397 _ 08 ربيع الثاني 1440 _ 15 دسامبر 2018
فارسی | English
 منوی اصلی
 
 ورود
نام کاربری:  
کلمه عبور:  
 
کلمه عبور را فراموش کردم
عضویت در سایت
 
 
اعضا آنلاین : 0
امروز : 289
ديروز : 258
 
تاریخ : چهارشنبه 21 شهريور 1397     |     کد : 107

قابل توجه پذيرفته شدگان مقطع كارشناسي دانشگاه شهيد مدني آذربايجان

اطلاعيه مهم در خصوص مراحل و مدارک لازم براي ثبت نام از پذيرفته شدگان رشته هاي مختلف مقطع کارشناسي سال تحصيلي 98-97

 
 
 
 

ضمن عرض تبريک به کليه پذيرفته شدگان مقطع کارشناسي اين دانشگاه، به اطلاع مي رساند:
  1. ثبت نام از کليه پذيرفته شدگان به صورت اينترنتي انجام مي پذيرد، لذا خواهشمند است از مراجعه حضوري به دانشگاه خودداري گردد.
  2. پذيرفته شدگان مقطع کارشناسي از روز يکشنبه مورخ 25/06/97  لغايت روز پنجشنبه مورخ 29/06/97 با مراجعه به وب سايت دانشگاه به آدرس اينترنتي www.azaruniv.ac.ir  ، نسبت به ثبت نام اوّليه اينترنتي اقدام نمايند.
 
مراحل ثبت نام عبارتند از:
مرحله اوّل: ورود  به سامانه آموزشي سما به آدرس http://sama.azaruniv.ac.ir/SamaWeb/Login.aspx
نکته: بعد از ورود به سامانه ثبت نام، نوع کاربري خود را بر روي دانشجويان جديدالورود قرار دهيد. لازم به ذکر است کد کاربري شما: کدملي و کلمه عبور: شماره داوطلبي مي باشد.

مرحله دوم:    کليه پذيرفته شدگان هنگام ثبت نام اينترنتي فرم‌هاي مورد نياز ثبت نام را از سامانه ثبت نام دانلود و پرينت نموده و پس از تکميل اين فرم‌ها،متعاقباً به صورت حضوري طبق جدول زمان بندي اعلامي از سوي دانشکده ها به  اداره آموزش دانشکده هاي مربوطه تحويل نمايند.

مرحله سوم:      پذيرفته شدگان محترم بايستي نسبت به پرداخت سرانه حق بيمه حوادث گروهي دانشجويان به مبلغ 140000 ريال به شماره حساب 0107127113000 نزد بانک ملي شعبه ممقان (قابل واريز در کليه شعب بانک ملي) واريز و اسکن فيش واريزي را در مراحل ثبت نام بارگذاري نموده و اصل فيش مربوطه را در هنگام ثبت نام حضوري به کارشناس امور دانشجويي واقع در ساتمان معاونت دانشجويي تحويل دهند.

مرحله چهارم:     دانشجويان متقاضي سکونت در خوابگاه هاي دانشگاه مي توانند جهت ثبت نام به سامانه خوابگاههابه آدرسhttp://dormitory.azaruniv.ac.ir مراجعه نمايند. لازم به ذکر است ورود به سامانه خوابگاهها پس از ثبت نام اينترنتي و دريافت شماره دانشجويي ميسر خواهد بود.
 
مرحله پنجم:     کليه دانشجويان بايستي 72 ساعت قبل از شروع کلاس و حضور در دانشگاه نسبت به رزرو غذا  از طريق مراجعه به آدرس زيرhttp://dinning.azaruniv.ac.ir اقدام نمايند.
 
نکته: ورود به سيستم اتوماسيون تغذيه پس از ثبت نام اينترنتي و دريافت شماره دانشجويي ميسر خواهد بود (کد کاربري: شماره دانشجويي و رمز عبور: کد ملي مي باشد). لطفا جهت مشاهده فايل راهنماي رزرو غذا به آدرس
  http://yon.ir/1BCkx مراجعه نماييد. سامانه نسبت به حروف بزرگ و کوچک حساس مي باشد.در صورت بروز مشکل با شماره 04134327529 اداره تغذيه تماس حاصل نماييد.
 
مرحله ششم:    مراجعه به آدرس مذکور http://portal.saorg.ir/physicalhealth و تکميل پرسشنامه سلامت جسم. لازم به ذکر است پس از تکميل پرسش نامه مربوطه،از خروجي اطلاعات سلامت جسم(پرسش نامه تکميل شده) پرينت گرفته و بهمرکز بهداشت واقع در دانشکده ادبيات و علوم انساني تحويل دهيد.
 
مرحله هفتم:      تکميل پرسشنامه سلامت رواني در سامانه اينترنتي http://portal.saorg.ir/mentalhealth  لطفا پس از تکميل فرم مربوطه از خروجي اطلاعات سلامت روان پرينت گرفته و تحويل مرکز مشاوره دانشگاه واقع در دانشکده ادبيات و علوم انساني (طبقه اوّل) گردد.
 
2- حضور در کلاس ها از روز شنبه مورخ31/06/97 با مراجعه به دانشکده هاي مربوطه پس از دريافت برگ انتخاب واحد نيمسال از اداره آموزش دانشکده.
3- مقتضي است کليه پذيرفته شدگان بعد از حضور در کلاس هاي درس، طبق جدول زمان بندي ثبت نام اعلام شده از سوي دانشکده هاي خود، با ارائه مدارک ذيل نسبت به تکميل مراحل ثبت نام اقدام نمايند:
 
مدارک لازم برای ثبت نام تکمیلی:
 
1- اصل مدرک يا گواهي موقت پاييان دوره پيش دانشگاهي و يک نسخه تصوير آن.
2-اصل مدرک يا گواهي موقت ديپلم متوسطه نظام جديد و يک نسخه تصوير آن.
3- اصل ريزنمرات دوره پيش دانشگاهي و يک نسخه تصوير آن.
4- اصل ريزنمرات 102 واحدي دوره ديپلم متوسطه نظام جديد و يک نسخه تصوير آن.
5- اصل شناسنامه و کارت ملي به همراه 4 سري کپي (صفحه اوّل شناسنامه و کارت ملي در يک صفحه  A4اسکن شده و کپي تهيه شود).
6- عکس 4*3     12 قطعه
7- اصل کارت پايان‌خدمت و يا کارت معافيت دائم يا پزشکي و يک برگ کپي آن يا اصل برگه اعزام به خدمت بدون غيبت مخصوص برادران و يک برگ کپي آن.
8- اصل برگ (فرم 4) گواهي اعلام آخرين وضعيت تحصيلي دانش آموزان پسر به نظام وظيفه (ابطال معافيت تحصيلي دوره پيش دانشگاهي) درصورت نبودن اين برگ، پليس 10+ از صدور معافيت تحصيلي ممانعت به عمل خواهد آورد. جهت دريافت اين برگ به مراکز پيش دانشگاهي محل تحصيل مراجعه نمائيد. اين فرم حتماً بايد با مهر و امضاء آموزش و پرورش منطقه يا ناحيه باشد.
9- رسيد پستي مربوط به تأييديه تحصيلي (فقط دوره پيش دانشگاهي)، براي اخذ تأييديه به دفاتر پيشخوان خدمات دولتي مراجعه شود.
10- شناسنامه سرپرست خانواده و 1 سري تصوير از تمام صفحات (مورد نياز اداره رفاه دانشجويي).
11- اصل حکم مرخصي سالانه يا موافقت رسمي و بدون قيد و شرط (ويژه کارمندان دولت.)
12- اصل يا گواهي مدرک دوره کارداني (فوق ديپلم) براي دارندگان مدرک کارداني و يک نسخه تصوير آن.
 
نکته: ( لطفاً از مدارک تحصيلي 1 سري کپي تهيه و نزد خودتان نگهداريد. پس از تحويل، مدارک ديگرعودت داده نخواهد شد.).


نوشته شده در   چهارشنبه 21 شهريور 1397  ساعت  12:01   توسط   مدير سايت معاونت آموزشی و تحصيلات تكميلي   
ویرایش شده در --- ساعت ---- توسط
PDF چاپ ارسال برای دوستان بازگشت
نظرات شما :